אורנג' הדור השלישי – ילדה שרה: הפרסומת הזוכה לחודש פברואר, במשאל שנערך בקרב חברי איגוד המפרסמים

על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" באפריל (פרסומות חודש פברואר), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אורנג' הדור השלישי – ילדה שרה" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. היא זכתה ב–100 נקודות, 36% עבור תרומה למותג ו– 28% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "RC קולה – הג'יני", של פרסום ראובני פרידן IPG, עם 82 נקודות – 30% עבור תרומה למותג ו22% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "ניו באלאנס – רגלים יחפות" של פרסום מורדי & גורן, עם 30 נקודות – 7% תרומה למותג ו- 16% קריאטיביות.



(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)


הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)