על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" באפריל (פרסומות חודש פברואר), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אורנג' הדור השלישי – ילדה שרה" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. היא זכתה ב–100 נקודות, 36% עבור תרומה למותג ו– 28% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "RC קולה – הג'יני", של פרסום ראובני פרידן IPG, עם 82 נקודות – 30% עבור תרומה למותג ו–22% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "ניו באלאנס – רגלים יחפות" של פרסום מורדי & גורן, עם 30 נקודות – 7% תרומה למותג ו- 16% קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב