הרחבת מותג: יוניליוור משיקה מחדש ומרחיבה את סדרת טיפוח העור של דאב

יוניליוור ישראל, המשווקת את המותג דאב, משיקה מחדש את סדרת טיפוח הגוף ומרחיבה את מגוון המוצרים בקטגוריה. בסדרה מוצרים חדשים הנותנים מענה למגמות צרכניות בארץ ובעולם ולעניין הגובר בפתרונות למיצוק וחיטוב העור. המהלך, בהשקעה של כ-500,000 ₪, ייתמך בקמפיין פרסום בעיתונות נשים ומגזינים, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי, ובפעילות ונראות בולטות בנקודות המכירה.


יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "דאב מוביל את שוק טיפוח העור עם נתח שוק של 18%. השקה זו, המציעה ללקוחותינו חדשנות מוצרית ומגוון רחב ועשיר, מחזקת את מעמדו של המותג בקטגוריה ומבססת את מובילותו בשוק. בראייה שיווקית, המטרה שלנו להגיע לנתח שוק של 22% מקטגוריה זו".




סדרה הקרמים החדשה של דאב כוללת חמישה מוצרים, מתוכם שניים שיחליפו את שני המוצרים קיימים ושלושה חדשים, המרחיבים את מגוון הסדרה.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)