משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין DRAFTFCB עלה לגמר בתחרות הפרסום euro-best.
המשרד קיבל שלושה פיינליסטים, שניים מהם על קמפיין האינטראקטיב SMS FOR LUNCH , הזוכה הגדול בקאן 2007. הקמפיין קיבל שני פיינליסטים, בקטגורית הדיירקט ובקטגורית המדיה.הקמפיין נעשה עבור אגודת מאיר פנים, המספקת ארוחות חמות לנזקקים.
את הפיינליסט השלישי קיבל המשרד בעבור קמפיין הנקרא "חוק הסוכר". הקמפיין נעשה עבור חברת מרמולייט, המייצרת מוצרים ללא סוכר. היוזמה, המשותפת למשרד הפרסום ולחברת מרמולייט, אפשרה למרמולייט למצב עצמה כיצרנית מזון, הדואגת לאינטרסים של הציבור הרחב.
מהמשרד נמסר כי חדשנות הקמפיין האחרון היא בכך שכנסת ישראל משמשת כמדיה ויוצרת לגיטימציה בלתי משתמעת לערכים, שמרמולייט מעוניין להשריש בקרב הציבור הרחב. את הפעילות הלוביסטית מלווה גם פעילות אינטרנטית ועבודת PR רחבת היקף.
קובי ברקי סמנכ"ל הקריאייטיב אמר היום כי "אני רואה את העליה לגמר כהמשך ישיר לזכייתנו בפסטיבל קאן. שתי העבודות שעלו לגמר מציגות פתרון באמצעי מדיה לא שגרתיים מה שממחיש הלכה למעשה כיצד רעיון גדול מייצר מדיה. "