ה-"1 בחודש" של איגוד המפרסמים: אסי כהן – חדר כושר / "מוטרה"

ממשאל אוקטובר 2007 שערך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים בישראל, עלה כי בשלושת המקומות הראשונים של תחרות "1 בחודש" של האיגוד זכו הבינלאומי, שוקולד פרה ו-012.



מכון המחקר "מותגים" שבחן את הנתונים סיכם את נקודות הזכייה: במקום הראשון זכה הבינלאומי עם "אסי כהן – חדר כושר / "מוטרה", באמצעות משרד הפרסום גליקמן, נטלר, סמסונוב. הבינלאומי זכה ב-57 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו-23% עבור קריאטיביות.



במקום השני זכה שוקולד פרה עם "סדרת הקינוחים הצרפתית" באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. עלית זכתה ב-51 נקודות – 18% עבור תרומה למותג, ו-15% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי זכתה 012 עם "קיציס עם פתק על המצח", משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. 012 זכתה ב-36 נקודות – 12% עבור תרומה למותג, ו-12% עבור קריאטיביות.



(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X2 + אחוז הקריאטיביות).



הזוכים הנוספים לפי סדר הופעתם בניקוד:



מקום פרסומת תורמת למותג קריאטיבית ניקוד משוקלל


1. הבינלאומי – אסי כהן – חדר כושר/"מוטרה" 17% 23% 57


2. שוקולד פרה – סידרת הקינוחים הצרפתית 18% 15% 51


3. 012 – קיציס עם פתק על המצח 12% 12% 36


4. סלקום – סופרת 3 מיליון לקוחות 12% 10% 34


5. פלאפון – ילדים עם שלטים – לא מתחייבים 8% 15% 31


6. מקדונלד'ס – השוד – "עזוב ת'טורטייה" 7% 8% 22


7. ביטוח ישיר – נאמנות – מספרי מכוניות 555 8% 3% 19


8. ניסאן טידה – כשלילדים נוח מאחור, שקט להורים 5% 3% 13


9. ביטוח הראל גמל – לא קונים חתול בשק 5% 2% 12


10. הפניקס – פנסיה דינאמית – לא כולנו אותו הדבר 3% 3% 9


10. שופרסל פירות וירקות – בדיקת עיניים עגבניה/תפוח 3% 3% 9


11 אחת מתשע 2% 3% 7

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)