ממשאל אוקטובר 2007 שערך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים בישראל, עלה כי בשלושת המקומות הראשונים של תחרות "1 בחודש" של האיגוד זכו הבינלאומי, שוקולד פרה ו-012.
מכון המחקר "מותגים" שבחן את הנתונים סיכם את נקודות הזכייה: במקום הראשון זכה הבינלאומי עם "אסי כהן – חדר כושר / "מוטרה", באמצעות משרד הפרסום גליקמן, נטלר, סמסונוב. הבינלאומי זכה ב-57 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו-23% עבור קריאטיביות.
במקום השני זכה שוקולד פרה עם "סדרת הקינוחים הצרפתית" באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. עלית זכתה ב-51 נקודות – 18% עבור תרומה למותג, ו-15% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי זכתה 012 עם "קיציס עם פתק על המצח", משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. 012 זכתה ב-36 נקודות – 12% עבור תרומה למותג, ו-12% עבור קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X2 + אחוז הקריאטיביות).
הזוכים הנוספים לפי סדר הופעתם בניקוד:
מקום פרסומת תורמת למותג קריאטיבית ניקוד משוקלל
1. הבינלאומי – אסי כהן – חדר כושר/"מוטרה" 17% 23% 57
2. שוקולד פרה – סידרת הקינוחים הצרפתית 18% 15% 51
3. 012 – קיציס עם פתק על המצח 12% 12% 36
4. סלקום – סופרת 3 מיליון לקוחות 12% 10% 34
5. פלאפון – ילדים עם שלטים – לא מתחייבים 8% 15% 31
6. מקדונלד'ס – השוד – "עזוב ת'טורטייה" 7% 8% 22
7. ביטוח ישיר – נאמנות – מספרי מכוניות 555 8% 3% 19
8. ניסאן טידה – כשלילדים נוח מאחור, שקט להורים 5% 3% 13
9. ביטוח הראל גמל – לא קונים חתול בשק 5% 2% 12
10. הפניקס – פנסיה דינאמית – לא כולנו אותו הדבר 3% 3% 9
10. שופרסל פירות וירקות – בדיקת עיניים עגבניה/תפוח 3% 3% 9
11 אחת מתשע 2% 3% 7