פיליפס משיקה את ה-AUREA בישראל: הקמפיין יהיה מיועד לנשים בלבד

פיליפס משיקה בישראל את ה- AUREA (אוראה) והכינה אירוע בלתי שגרתי המיועד לנשים בלבד. את ההשקה הלא-שגרתית , תלווה תצוגת אופנה אור-קולית בשם "פיתוי באמצעות אור" של מעצב האופנה שי טובול.



טובול מסר היום כי "האורחות שהוזמנו לתצוגת ההשקה התבקשו להגיע לבושות לבן. הדוגמניות בתצוגת האופנה לבשו קולקציות על פי קבוצות צבעים מוגדרות בעיצובים מרהיבים ומעוררי השראה עליהם הוקרנו וריאציות משתנות של אור וצבע, אשר שידרו, יוקרה וחוויה רגשית סוחפת, מאחוריה עומדת טכנולוגיה מתקדמת."



באירוע הוקרן בהקרנת בכורה בישראל, סרטו החדש של במאי הסרטים הנודע וונג קר וואי (מצב רוח לאהבה). הסרט הקצר There Is Only One Sun"" עוסק כולו בנושא הפיתוי והוא פרי יצירה ניסיונית של הבמאי שנועדה להשתמש במדיום טלוויזיוני חדש שנוצר עם השקת הדור החדש של טלוויזיות פיליפס.



מנכ"ל פיליפס ישראל עמרי לוין: "הגישה המסורתית בהשקות של מכשירי טלוויזיה חדשים התמקדה בתכונות הפונקציונאליות והטכניות. פיתוח ה-AUREA והשקתה נעשו מתוך גישה הוליסטית שמדגישה את החוויה הרגשית שעוברת על הצופה בנוסף לפונקציונאלית של המכשיר. ה-AUREA כולה חדשנות. ברגע שמתחילים לצפות במסך, פשוט נשאבים פנימה לתוך חוויה עוטפת של אור, צבע וצליל."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)