yad 2 בתהליך לוקאליזציה: השיק מערכת פרסום אזורית מפולחת לבעלי עסקים מקומיים


לראשונה בישראל אתר yad 2 מציג מערכת פרסום אזורית מפולחת לבעלי עסקים מקומיים.



אם עד היום שמענו על מערכות פרסום של מודעות מילים מבוססות מילות חיפוש –sponsored links (ע"פ המודל של תשלום לפי הקלקהPPC = Pay Per Click) כדוגמת המערכות של Google ומתחרותיה- הפיתוח החדשני של לוח yad2 הולך הרבה יותר רחוק! לראשונה מוצגת מערכת המאפשרת גם פילוח אזורי (פילוח גיאוגרפי), המיועד גם לבעלי עסקים קטנים המפרסמים לקהל היעד שלהם באזורים ובישובים הרלוונטיים.



במשך 9 חודשים עמלו באתר yad2 ובחברת קליק מדיה המתמחה במערכות PPC על פיתוחה של המערכת החדשנית – "yad2 clicky". המערכת מאפשרת פרסום ממוקד, הן בתחום העיסוק, על פי המדורים המגוונים בyad2 והן על פי האזור המבוקש. כך למשל, בעל מוסך בחיפה, יכול לפרסם את עצמו אך ורק במדור הרכב ובאזור חיפה והקריות בלבד. זהו מיקוד אופטימלי, שעד היום לא ניתן לו כל מענה באינטרנט.



מאתר yad2 נמסר כי הפרסום נעשה באופן עצמאי ע"י המפרסם ובסליקה און ליין וכי בפיתוח המערכת הושקעו 80,000$.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)