מחלבת טרה מכוונות לקהל הנשי: משיקה סדרת מוצרים תחת המותג you


מחלבת טרה, אשר השיקה לאחרונה את המותג you שכלל עד כה משקאות יוגורט מועשרים באומגה 3 ותוספים בריאותיים ייחודיים, משיקה תחת המותג סדרת מוצרי חלב ייחודית המיועדת לנשים. מהחברה נמסר כי "סדרת המוצרים החדשה מכילה נוסחת חיזוק נשית המבוססת על העשרות חיוניות לבריאות מערכות העצם, העיכול, הלב, המוח ועור האישה."






הראל חייקין, סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה: "השקת סדרת מוצרי חלב ייחודית לקהל הצרכנים הנשי הינה מהלך חדשני וייחודי שנעשה לראשונה בישראל. לאחר בדיקה מעמיקה שערכנו מצאה טרה כי קיים צורך אמיתי למתן מענה נשי בתחום החלב ויצירת מוצרים ייעודיים שיתמכו באורח החיים והמבנה האנטומי של האישה."



סדרת המוצרים החדשה פותחה במשך שנה בהשקעה של 500 אלף דולר והשקתה תלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT תחת הסיסמה "you – החיזוק היומי שלך", שת"פ עם רשת סטודיו C ובפעילות קד"מ הכוללת: הטעמה, דיול ונראות בנקודות המכירה. לצורך קמפיין הפרסום של המותג נבחרה הכוכבת הישראלית איילת זורר אשר תשמש כפרזנטורית של המותג.



שלי בכר אברהם מנהלת תחום חלב מחלבת טרה: "מחלבת טרה חרטה על דגלה בשנתיים האחרונות להביא חדשנות לשוק החלב הישראלי, כחלק ממנה השקנו לפני כשנה את סדרת משקאות היוגורט תחת המותג YOU המיועדים לקהל נשים ומאז ההשקה נחלה הצלחה גדולה. אנו שמחים וגאים לפתח את הקטגוריה אשר תיתן מענה לקהל הצרכניות שלנו.


לצורך הקמפיין מצאנו לנכון להתחבר למותג איילת זורר כחיבור הולם ומתאים ל- YOU בשל מיצובה כאישה עצמאית, מצליחה ומובילה. שמחנו כי איילת זורר התחברה לקטגוריה שלנו הפונה לנשים ואכן תשתף עימנו פעולה. "

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)