לראשונה: קמפיין פרסומי עולמי הקורא לישראלים בחו"ל לשוב הביתה

המשרד לקליטת העלייה משיק בימים אלו את קמפיין הדגל שלו לשנת 2008 תחת הסיסמא: "חוזרים הביתה ב-60 לישראל". מדובר בקמפיין עולמי ראשון מסוגו שמטרתו לעודד חזרתם ארצה של אלפי ישראלים החיים בחו"ל. הקמפיין מועלה במקביל באמצעי מדיה מגוונים בארץ ובעולם ומיועד לישראלים החיים בחו"ל על מנת לחשוף בפניהם את חבילת ההטבות וסוגי הסיוע שגיבש המשרד לחוזרים בשנת ה-60 למדינה. בארץ מופנה הקמפיין לתושבים חוזרים שישובו במהלך תקופת המבצע ובעיקר לקרובים ולחברים על מנת לרתום אותם למאמצי השכנוע.



קמפיין "חוזרים הביתה ב-60 לישראל" מועלה באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית באמצעי מדיה בארץ ובעולם המפולחים לפי קהלי היעד בתקציב שנתי של 3 מיליון ש"ח: הפרסום בחו"ל כולל שידורי טלוויזיה בערוץ הישראלי בלווין, הפונה לקהל הישראלים בצפון אמריקה ובאירופה, מודעות בעיתונות ישראלית ויהודית בצפון אמריקה, אירופה, אוסטרליה ובמדינות חבר העמים. 50% מהתקציב מופנה לפרסום מאסיבי ברשת האינטרנט תוך התמקדות במנועי חיפוש בינ"ל, באתרי אינטרנט ישראליים שמכוונים לגולשים מחו"ל וכן לאתרים בעולם המכוונים לקהל הישראלי. הפרסום מפנה את הגולשים לאתר משרד הקליטה בו נבנה דף ייעודי למבצע המכיל את ההטבות וסוגי הסיוע מהם ייהנו הישראלים שישובו ארצה בתקופה זו, ודרכו ניתן להירשם למבצע לקבלת זכאות להטבות. הפרסום בארץ נערך בהיקף קטן יותר וכולל תשדירי רדיו ומודעות בעיתונים.



אברי גלעד נבחר ע"י משרד הקליטה לביצוע קריינות תשדירי הטלוויזיה והרדיו.



נכון להיום גרים מחוץ למדינת ישראל כ- 700,000 ישראלים. כ-60% מהם, 450 אלף מרוכזים בצפון אמריקה, כ-25% חיים באירופה וכ -15% הנותרים בשאר מדינות העולם. מידי שנה חוזרים ארצה כ- 4,500 ישראלים.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)