הנהלת סונול בחרה ברגב קויצקי. היקף תקציב הפרסום לשנת 2008: כמיליון דולר

הנהלת סונול בחרה במשרד הפרסום רגב קויצקי להובלת האסטרטגיה הפרסומית של החברה. היקף תקציב הפרסום של סונול לשנת 2008 עומד על כמיליון דולר. המשרד יטפל בתקציב הפרסום של סונול, הכולל את החברה עצמה ואת רשת חנויות הנוחות שלה – "SO GOOD". על התקציב התחרו ארבעה משרדי פרסום.



יורם כהן, סמנכ"ל השיווק והקמעונאות של סונול, מסר: "סונול נמצאת בתהליך של שינויים אסטרטגיים מקיפים הבאים לידי ביטוי בתנופת הצמיחה וההתחדשות העוברת על החברה אשר תימשך גם בשנים הבאות. סונול נמצאת בעיצומו של מהלך מיתוג מחדש של תחנותיה ברחבי הארץ, עד סוף השנה נמתג 90 תחנות וננהל קרוב ל- 70 חנויות ברשת חנויות הנוחות של סונול, SO GOOD. ביולי השנה השלמנו סבב מינויים חדשים באגף השיווק והקמעונאות של סונול וכעת אנו פונים לטפל באסטרטגיה הפרסומית של החברה."



"אנו רואים במשרד הפרסום רגב קויצקי שותפים לדרך החדשה בה נמצאת סונול ומאמינים ביכולתם לתמוך בתנופת הצמיחה של החברה ולעזור לסונול לפרוץ קדימה ולבסס מעמדה כמובילה בתחומה", הוסיף כהן.



רגב קויצקי, משרד צעיר בענף, שהוקם לפני כ-11 שנה, מונה היום כ-30 עובדים ונמצא בעשירייה השנייה של משרדי הפרסום. המשרד זכה לאחרונה בשני תקציבים חדשים – בנק אוצר החייל וגינדי השקעות.



בשנה האחרונה העמיקה סונול את פריסת רשת חנויות הנוחות בתחנות התדלוק שלה תחת המותג SO GOOD. כיום פועלות ברשת החנויות SO GOOD כ- 62 חנויות בפריסה ארצית.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)