תקציב הפרסום של "סקאל טויס" עובר בימים אלו ממשרד הפרסום ציבלין למשרד הפרסום לילדים נוער צעירים "ג. קיד & YOUNG". התקציב יעמוד בשנה הקרובה על סכום מליון דולר. מהחברה נמסר הבוקר כי המעבר לווה בנוכחות ובשקיפות מלאה של נציגות חברת הצעצועים הגדולה בעולם "מאטל" שהגיע במיוחד לישראל בתקופת המהלך.
משרד הפרסום "ג. קיד & YOUNG" יטפל במותגים "ברבי", "פישר פרייס", ו"הוט ווילס".
עוד נמסר כי "ההחלטה על העברת התקציב ממשרד ציבלין שטיפל במותגים בשנים האחרונות ל – "ג. קיד & YOUNG" נובע מהרצון לרענן את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של חלק של מותגי הצעצועים. המשרד עורך מידי שבוע קבוצות מיקוד המחדדות את הבנת עולם הצעירים והנוער."
משרד הפרסום "ג. קיד & YOUNG" הוא המשרד הגדול בישראל לצעירים ונוער ובין לקוחותיו נמנים: "שופרסל", "כללית", "השירות הבולאי", "מעדנות" "אסם", "סלקום", "גורי" "אי מקס-אילת" ועוד.
שי נחשון מנכ"ל "סקאל טויס": "ג. קיד" נבחרה בעקבות ניסיונה הרב בטיפול בקהל היעד אנו בטוחים שמשרד הפרסום יניב תוצאות טובות ויביא את המותגים להצלחות המצופות".
אייל גרינברג: "אנו מרגשים גאווה שחברת הצעצועים הגדולה בעולם בחרה להפקיד בידנו את המותגים הנחשבים בעולם בשנים הבאות, אין לי ספק שלגאווה מצטרפת אחריות גדולה להמשיך ולהוביל את המותגים לגבהים חדשים".