השחקן זוהר ליבה, חתם בימים אלה על הסכם עם חברת ml men , במסגרתו ימשיך כפרזנטור הרשת לקמפיין אביב- קיץ 2008, עבור עונת הקיץ יקבל ליבה 60 אלף דולר.
קמפיין הקיץ של ml men יעלה במרץ 2008 ויכלול סרטוני טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ המוסיקה (24). כמו כן יעלו שלטי חוצות בכיכובו של זוהר ליבה, מודעות בעיתונות יומית, מגזינים וקטלוג שיופץ ל-90 אלף חברי מועדון ml men.
אבי מלכה, מבעלי רשת ml men מסר כי זוהר ליבה הוביל בהצלחה רבה את המותג בעונת החורף הנוכחית. לדבריו: במסגרת סקרים ומחקרים שערכה הרשת במהלך החורף עולה כי ליבה חיזק את האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של המותג אשר פנתה העונה גם לגברים צעירים, בני 30 פלוס המודעים לאופנה ועדכניות.
לדברי מלכה: "ליבה מייצג ערכים של הגבר הישראלי האולטימטיבי שמעניק למותג חיבור עמוק לערכים אותם אנו מחזקים: המראה המסוקס והגבר העדכני המצליח."
רשת ml men, נמצאת בבעלות אבי מלכה, הרשת נפתחה לפני כשנה וחצי ומונה כיום 30 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. הפרזנטור הראשון של הרשת היה שחקן הכדור-סל לשעבר וסגן מאמן מכבי ת"א בהווה, גיא גודס, ששימש כפרזנטור במשך שנה של המותג.
רשת ml men מקבוצת רייטייל ישראל מפעילה גם את רשתות האופנה ml נשים ורשת mam'z לצעירים.