אסם תפיק פרויקט תוכן שיווקי בהיקף חסר תקדים כחלק ממהלך מיתוג מחדש של "מנה חמה"

לאחרונה, מצאה אסם כי "מנה חמה" מובילה בקרב גילאי 10-15 והם הצרכנים המרכזיים של המותג. חשוב לציין, כבר כיום מותג מנה חמה מוביל את קטגוריית התבשילים האישיים, ומחזיקה בנתח שוק של למעלה מ-60%. מחזור המכירות השנתי של "מנה חמה" נאמד בכ- 60 מיליון ₪ בשנה. מסקרים שערכה החברה עולה כי "מנה חמה" הינו מוצר אהוד בקרב גילאים אלה, הצעירים נהנים מצריכתו וממגוון הטעמים של המותג. כמו כן, עלה מהסקרים כי ל"מנה חמה" תדמית הנתפסת כ"קולית", כייפית, שמחה ופעלתנית.



היום הודיעה החברה על מהלך שיווקי בקנה מידה חסר תקדים למותג אשר בבסיסו עומד מיתוג מחדש º360 שיתפרש על מדיות וערוצים רבים. המהלך יושק תחת השם: "חם או סתם" ויכלול קמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום "גיתם BBDO".



הקמפיין, שיעלה לאוויר בתחילת ינואר, יכלול סרט פרסומת בערוצים 2, 10 ו-24, קמפיין אינטרנט באתרים המובילים לצעירים, וכן יכלול תוכן שיווקי, במסגרתו תשודר פינה קבועה בתכניתו של גיא פינס "ערב טוב" שתסקר מדי שבוע את מה ש"חם" ומה ש"סתם". בנוסף, יתוקשר המהלך החדש ברשתות השיווק ובנקודות המכירה. הסלוגן שיוביל את הקמפיין: "מנה ח-מה שתבחרו".



לדברי סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינרית באסם: "ההחלטה לשנות את הסלוגן "מה נחה מה" המזוהה כל כך עם המותג, ל"מנה ח-מה שתבחרו", נובעת מהרצון להעניק לצעירים את הבמה, ולבחור בעצמם את מה שטוב בעיניהם – החל מהאוכל עצמו וכלה בתחומים שונים ומגוונים."



במקביל לקמפיין, יוקם, לראשונה בישראל, אתר אינטרנט בשיתוף וואלה, המכיל תכנים הנקבעים, נערכים ונכתבים על ידי מערכת כתבים צעירים ומוכשרים בגילאי 14-20. האתר יספק לגולשים הצעירים תכנים במגוון נושאים המעניינים אותם: ספורט, סלב'ס, אופנה, מוסיקה, טלוויזיה, בידור, פוליטיקה, גאדג'טים ו"לוקר אישי" שיכלול מגוון נושאים רלבנטיים, ויאפשר לגולשים להביע את דעתם ולבחור מה "חם" ומה "סתם".



לדברי יואלי: "הבחירה להשקיע באתר תוכן לצעירים הגדול בישראל, נובעת מהעובדה שהקהל הצעיר מנהל את חייו באינטרנט. מבדיקות שערכנו עולה, כי זמן הגלישה באינטרנט בקרב גילאי 10-15 עולה בהתמדה על חשבון זמן הצפייה בטלוויזיה." לדבריה: " מדובר על קהל מאד מתוחכם ו"רגיש לפרסום", מוטה טכנולוגיה ובעל סף ריגוש גבוה ביותר."



עוד הוסיפה יואלי, כי "על מנת לפנות אל הצעירים באופן ממוקד ואפקטיבי, להשיג את תשומת ליבם, ולגרום להם להרגיש שמנה חמה היא מותג שמדבר אליהם "בגובה העיניים", נבחרה פלטפורמה שיווקית חדשנית שמטרתה לתת להם את חופש הבחירה ואת תחושת השליטה. מטרת המהלך הינה להגדיל את תדירות הצריכה בגילאי 10-15 ב-25%".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)