"פילון", עיתון הילדים המיתולוגי שיצא לראשונה ב-1976, הפסיק לראות אור לפני כ-15 שנה וחזר בתחילת השנה לדוכנים, עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף, באמצעות "ציבלין תקשורת צעירים", המשמש גם כמו"ל של העיתון.
"פילון" גידל דורות של קוראים נאמנים, שהפכו כעת להורים, ושמורה להם פינה חמה לעיתון ילדותם – זה הבסיס להוצאתו מחדש של "פילון" ולקמפיין הפרסומי שיעלה השבוע בטלוויזיה המסחרית, בעיתונות, בשילוט חוצות ובאינטרנט, בהיקף של 280 אלף דולר.
את הספוט הטלוויזיוני יקריין איטו ("יעל ואני") אבירם המיתולוגי, העורך הראשי של פילון.
שוק עיתונות הילדים בארץ ובעולם נמצא בירידה מתמדת, שהואצה בעשור האחרון, מה שהופך את ההשקעה הפרסומית בעיתון ילדים ליוצאת דופן.
"כמשרד פרסום המתמחה גם בתוכן," מסביר אורן ציבלין, מנכ"ל "ציבלין תקשורת צעירים", "אנו מאמינים בכוחו של פרסום מעל הקו לחולל מהפיכה גם בתחום שנראה חסר תקווה. האהבה בה התקבל 'פילון' מאז הוצאנו אותו מחדש, חיזקה אצלנו את ההרגשה שהמוצר בשל לקמפיין פרסומי. בחרנו לשלב בחשיפה בין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, כי זה ה'אני מאמין' שלנו לגבי ילדים – הם לא זנחו את העיתונים, הם פשוט רוצים אותם כחלק מעולם רחב, שכולל טלוויזיה, אינטרנט וסלולרי".