המבצע מלווה בקמפיין פרסום באמצעות שלמור אבנון עמיחי Y&R
הקמפיין מוערך בכ- 400,000$
ביטוח ישיר במבצע מיוחד לינואר 2008, במסגרתו כל הרוכש ביטוח מקיף חדש לרכב יקבל גלאי רוורס לרכב (עין אחורית) מבית אופיס דיפו מתנה.
המבצע מלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R" וכולל טלוויזיה ורדיו וימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 400,000$. סרט הפרסומת ממשיך את הקו הפרסומי החדש שהושק בחודש אפריל שפונה לנקודות מפתח בהיסטוריה והפעם חוזרים לוודסטוק.
ביטוח ישיר פועלת במספר תחומים מרכזיים: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. בתחום ביטוח חיים, עוסקת החברה בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה, מחלות ותאונה, חסכון וביטוחי בריאות. עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג'.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאטיב: יורם לוי, מנהל צוות קריאטיב: נדב פרסמן, קופירייטר: ליאור זייד, ארט: גיא מרגלית, סופרווזירית: ענבל מור, תקציבאית: קרן דיק, מנהל מח' מחקר: נעם מנלה פלנר: יריב גנור, מפיקת משרד: סיגל נוגסי, במאי: רני כרמלי, צלם: מנו קדוש, חברת הפקה: אוג; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.