"הבצפר" ישתף פעולה עם אידיאולוג'יק


עובדי חברת אידיאולוג'יק עוברים בימים אלו השתלמות בבצפר של חברות הפרסום, ובכך ממשיכים את המגמה של חברות המעבירות השתלמויות בתחום הפרסום, כמו טבע ישראל, באומן בר ריבנאי ושתיל.




ההשתלמות של אידיאולוג'יק התקיימה תחת הכותרת ”תכני עולם האוף ליין מול עולם האון ליין, לימוד הדאגה המרכזית של הלקוח, עולם תחרות היצרן והמותג במושגים שיווקים."




ההשתלמות מתקיימת בארבעה מפגשים בני 4 שעות לכל עובדי אידיאולוג'ק וערכה מוערך בכ- 50,000 ₪.



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)