אוניברסיטת בן-גוריון יוצאת בקמפיין פרסום

קמפיין הפרסום של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב לשנת הלימודים תשס"ט יוצא לדרך, ובדומה לקמפיין הראשון של האוניברסיטה בשנה שעברה – הסטודנטים המצוינים שלה הם אלה המובילים את הקמפיין.



מנהל השיווק של האוניברסיטה, שגיא לנגר: "השנה בחרנו את התחומים שבהם לאוניברסיטה ערך מוסף מיוחד – לא רק בתחום הלימודים אלא גם בכל הקשור בתרומה לקהילה ומעורבות חברתית (רפואה, עבודה סוציאלית, פיזיותרפיה). זאת, בצד התחומים שבהם יש לאוניברסיטה תוכניות ייחודיות או מוניטין ייחודי כמו הנדסת מערכות מידע, ניהול תיירות ומלונאות, הנדסת מכונות, כלכלה, הנדסת חשמל ומחשבים, מדעי המחשב, היסטוריה ומנהל עסקים".



הקמפיין השנה שונה גם בצורתו החזותית: כוכבי הקמפיין הצטלמו בשילוב אובייקטים הקשורים לתחום הלימודים במטרה לשקף את אופי הלימודים בכל תחום מדעים.



מטרת הקמפיין היא להציג את אוניברסיטת בן-גוריון כבחירה מצוינת (על כל המשתמע מכך) – הבחירה של המצוינים, ולתת ביטוי לסיבות הרבות לבחירה זו מבחינת הרמה האקדמית, האווירה בקמפוס והביקוש לבוגרים בשוק העבודה.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)