"איש השיווק של 2007": תעשיית הקולנוע הישראלית



לראשונה בתולדות בחירת איש השיווק זכתה תעשייה שלמה בתואר "איש השיווק של השנה".


איגוד המפרסמים בישראל בחר בתעשיית הקולנוע הישראלי כאיש השיווק לשנת 2007. תעודת ההוקרה הוענקה לנציג התעשייה, מר כתריאל שחורי – מנכ"ל קרן הקולנוע הישראלי, בכנס השיווק והמדיה 2008 של איגוד המפרסמים בישראל.


מטעם איגוד המפרסמים נמסר "הוקרתנו כוללת למעשה את כל העוסקים בענף הקולנוע: משקיעים, מפיקים, מפיצים, קרנות עידוד ותמיכה, בימאים ,עורכים, תסריטאים, צלמים, שחקנים וכל העוסקים במלאכה לפני ומאחורי המצלמה. לכולם יחד תרומה משמעותית לכך שתעשיית הקולנוע הינה איכותית, משגשגת ומוערכת בארץ ובעולם".



תעשיית הקולנוע הישראלי עשתה לאחרונה קפיצה אדירה קדימה. ב-2007 צפו 13% מכלל צופי הקולנוע בסרטים ישראליים, לעומת 0.3% בלבד לפני חמש שנים. סרטים ישראלים השתתפו ב- 170 פסטיבלים בינלאומיים וזכו בכ-70 פרסים. ההצלחה הביאה גם לגידול בהשקעות חו"ל בסרטים ישראליים והן מהוות היום כ-45% מסך ההשקעות בתעשיית הקולנוע הישראלי.



המתמודדים הנוספים על התואר, שזכו בתואר איש השיווק של החודש, הם:


יון פדר, העורך הראשי של YNET


רוני ויינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי ישראל


שי אלטמן, מנכ"ל ריגלי ישראל


אסף מור, סמנכ"ל השיווק של ערוץ הספורט (לשעבר)


חנה הרצמן, מנכ"ל עיריית חולון


מיקי ברקן, מנכ"ל ברס אלקטרה (יבואנית סוני אריקסון)


יורם אפרתי, מנהל שוק ישראל, גניר-פרימור


רונן זוהר, סמנכ"ל שיווק, גלידות שטראוס


עדי כהן, סמנכ"ל שיווק, סלקום


ערן יניב, סמנכ"ל שיווק, אקסלנס נשואה

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)