רשת "קניוני ישראל" משיקה אסטרטגיית פרסום חדשה לשנת 2008. הקונספט: המשפחה

רשת "קניוני ישראל", מקבוצת בריטיש ישראל השקעות בע"מ, יוצאת במהלך פרסומי חדש לשנת 2008, הממצב את קניוני הרשת, כחלק בלתי נפרד מהקהילה, במטרה לבדל עצמה מקניונים אחרים וליצור מובילות לרשת.




האסטרטגיה הפרסומית תתמקד בנושא חברה, משפחה ותרומה לקהילה, באמצעות מעטפת מיתוגית, הכוללת קמפיין פרסומי, פעילויות קונספט ממוקדות ואירועים פתוחים לקהל הרחב.





לרגל השקת המהלך, יוצאת רשת קניוני ישראל, בקמפיין פרסום שנתי, בהשקעה כוללת הנאמדת בכ- 4 מליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "צדר: יריב". הקמפיין כולל בין היתר: פרסום בעיתונות ארצית ומקומית, אינטרנט, שילוט חוצות, שילוט ע"ג אוטובוסים, פעילויות ואירועים לילדים, בני נוער ומשפחות ופעילות קד"מ BTL)) נרחבת, באמצעות שילוט ומיתוג הקניונים.




משה רוזנבלום, מנכ"ל רשת קניוני ישראל מסר כי "על מנת ליצור בידול אטרקטיבי, יצרה הרשת שפה פרסומית חדשנית, שתלווה את קניוני הרשת. את הקמפיין תלווה "משפחת ישראלי", הכוללת 7 דמויות חדשות, שעוצבו כמשפחה מצוירת, שיילוו את הקמפיין בפעילויות השונות ויתמכו בהעברת מסרים חדשניים לקהל הרחב".



במסגרת המהלך, שיחל ב- 1 בפברואר 2008 , תחת הכותרת "גם לי אכפת!", יתקיימו לאורך השנה מגוון פעילויות בנושאים חברתיים וקהילתיים: למען החברה, המשפחה והסביבה, ביניהם: מבצע התרמה ארצי של צעצועים ובגדים, בשיתוף עמותת "פתחון לב". התרומות יונחו במיכלים, שיוקצו לכך ברחבת הקניונים ברחבי הארץ ויתרמו לטובת משפחות נזקקות, כאשר כל תורם מקבל כרטיס הטבות לרכישות בקניון, מופעים אטרקטיביים, סדנאות יצירה, בישול ואפייה, מופע קומי העוסק בקשר המשפחתי וכולל חידון ותחרות היתולית בשיתוף הקהל, הרכבת פאזלים לילדים, פעילות חווייתית דרך צבע, משחקים עם חברים ועוד.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)