קבוצת G group הודיעה הבוקר על הקמת מחלקה מתמחה חדשה – G פוליטיקס. המחלקה תתמחה בניהול קמפיינים חברתיים, מסחריים ופוליטיים בניהולו של טל סנדרוני.
בתפקידו האחרון שימש סנדרוני כ יועץ התקשורת והאסטרטגיה לשר הביטחון וסגן ראש הממשלה. לפני כן, שימש כיועץ תקשורת ואסטרטגיה לשר במשרד ראש הממשלה, מתן וילנאי, בתקופת ההתנתקות מעזה והבחירות לראשות מפלגת העבודה, בנוסף כיהן כיועץ תקשורת לשר הבריאות – דני נוה.
לטל ניסיון רב בתחום המיתוג, חברות מסחריות ובתחום הפוליטי. מנכ"ל חברת מיתוג.
גילי כהן, מנכ"ל קבוצת G group, מסר בתגובה: "במסגרת ההתרחבות המתמשכת של הקבוצה, החלטנו להעניק שירותים בתחומים נוספים, שיתנו מענה לצרכים של לקוחות קיימים וחדשים".
"המחלקה החדשה מתמחה בתקשורת חברתית והניסיון שמביא עימו טל סנדרוני יסייע במתן מענה לדרישות של לקוחות במגזר העסקי ובתחום הפוליטי. תקשורת חברתית משלבת בין יחסי ציבור לבין פרסום, שתי הזירות העומדות לרשות הצוות, יוצרות יחד הסברה טובה יותר. בשנים האחרונות השיטה הופכת למקובלת בעולם, כפי שניתן לראות בקמפיינים האחרונים של קלינטון ואובמה וכן בקרב ארגונים מסחריים שונים בעולם, כיום גם בישראל".
קבוצת "G group" הינה תולדה של תהליך מיזוג בין שתי חברות גדולות העוסקות בתקשורת, שיווק ומיתוג, בבעלות ג.יפית תקשורת ועיתונות של הפרסומאים יפית ואיל גרינברג ו"גיל-עד" מדיה גרופ בבעלות גילי כהן ומשפחת לובושיץ.
הקבוצה כוללת את החברות : "גיל-עד תדמית" העוסקת במיתוג ויח"צ, "ג. קיד & Young" משרד פרסום המתמחה בצעירים ונוער, "TRM" – העוסקת ברכש מדיה, "וויז אפקט" – שיווק "גרילה" ותוכן שיווקי, big big light – חברת תקשורת חזותית המתמחה בייצור פתרונות מדיה ויזואליים ו – "G Interactive" – מתמחה בבניית ממשקים חווייתיים וקמפיינים באינטרנט.