מנכ"ל שטראוס ישראל גדי לסין הודיע היום על פיצול תקציב הפרסום של החברה בהתאם לאסטרטגיה העסקית של החברה, המבנה הארגוני החדש של החברה בישראל ופורטפוליו המותגים של החברה.
החברה החליטה למקד את פעילות הפרסום סביב 2 צרכים מרכזיים של הצרכנים: פינוק והנאה, בריאות ואיכות חיים, ולפיכך החליטה לרכז את התקציבים – שטראוס (לרבות הגבינות, המעדנים, הירקות החתוכים והפסטה), דנונה, יטבתה, מילקי, אחלה, יד מרדכי ואנרג'י – בפרסום שלמור אבנון עמיחי/ Y&R, ובפרסום באומן בר ריבנאי את המותגים עלית (קפה, שוקולד, מאפה וממתקים), פרה, פסק זמן ומאסט. כמו כן יטופלו בשלמור אבנון עמיחי / Y&R המותגים תפוצ'יפס, דוריטוס וצ'יטוס של עלית.
למרות פיצול המותגים, תכנון ורכישת המדיה ימשיכו להיות מטופלים במרוכז בחברת יונייטד מדיה.
חברת שטראוס נפרדת מפרסום ראובני פרידן, לאחר 6 שנים שבמהלכן זכה המשרד בהישגים מרשימים ביניהם שימור מעמדם וחיזוקם של המותגים מילקי ואחלה. כמו כן, בשנה שעברה זכה המשרד בפרס האפי פלטינום עבור פעילותו במותג MUST. המשרד ימשיך להחזיק בתיק הפרסום של גלידות שטראוס.