המותג ROC מבית "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצא במהלך המחצית השנייה של חודש פברואר בקמפיין פרסום נרחב של 360 מעלות לסדרת הדגל של החב' – RETIN-OX המושקת בימים אלו בישראל בנוסחה חדשה ומשופרת.
סיסמת הקמפיין: "RETIN-OX– קרוב לוודאי הקרם הטוב ביותר נגד קמטים".
הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה בערוצים 2,10 ו-9 וכן קמפיין עיתונות מסיבי שיכלול מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובעיתונות נשים. בנוסף ילווה הקמפיין בפעילות קד"מ שתכלול דקורציות וסטנדים בולטים בכל נקודות המכירה, דיוור ישיר כולל דוגמיות ועוד. תקציב הקמפיין כ-2.5 מיליון ₪.