המותג ROC מבית "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצא במהלך חודש פברואר בקמפיין פרסום


המותג ROC מבית "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצא במהלך המחצית השנייה של חודש פברואר בקמפיין פרסום נרחב של 360 מעלות לסדרת הדגל של החב' – RETIN-OX המושקת בימים אלו בישראל בנוסחה חדשה ומשופרת.



סיסמת הקמפיין: "RETIN-OX– קרוב לוודאי הקרם הטוב ביותר נגד קמטים".


הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה בערוצים 2,10 ו-9 וכן קמפיין עיתונות מסיבי שיכלול מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובעיתונות נשים. בנוסף ילווה הקמפיין בפעילות קד"מ שתכלול דקורציות וסטנדים בולטים בכל נקודות המכירה, דיוור ישיר כולל דוגמיות ועוד. תקציב הקמפיין כ-2.5 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)