רשת המשביר לצרכן משיקה לקראת חג הפסח שפה תקשורתית חדשה, המתבססת על ערכי המותג אופנתיות, v.f.m, חדשנות ולייף סטייל. את השפה התקשורתית החדשה תוביל הפרזנטורית של המשביר לצרכן מורן אטיאס, יחד עם אייקון פרסומי חדש: שפתיים, אשר יוביל את הפרסום במהלך השנה הקרובה. ההשקעה במהלך נאמדת בכ – 2 מיליון דולר.
לדברי אודליה קפלינסקי אורבך, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן: שנת 2008 עמדה בסימן אופנתיות ברשת המשביר לצרכן ותהליך זה יימשך ויתחזק במסגרת השפה התקשורתית החדשה, גם בשנת 2009.
לדבריה: לאחר מחקרים מעמיקים שערכה הרשת זיהינו בקרב קהלי היעד וקהלים חדשים את תפיסת האופנתיות כערך מוביל לחיזוק המכירות והמותג. תוך שמירה על מחיר אטרקטיבי לצרכן.
במסגרת השקת השפה התקשורתית ערכה רשת המשביר לצרכן מספר מהלכים משמעותיים במהלך 2008, בניהם: הרחבת תמהיל המוצרים של מחלקת האופנה ומחלקת הלבשה תחתונה שגולת הכותרת יבוא בלעדי של מותגים כמו: ספרינגפילד המהווה מותג מוביל באירופה, וומן סיקרט מותג הלבשה תחתונה בינלאומי. כמו כן הגדילה הרשת את מגוון המוצרים והמותגים בכל מחלקות הכל – בו:מחלקת הספורט, מחלקת כלי בית, מחלקת גברים וכו'.