71 עבודות הוגשו לתחרות Effie Awards

הושלם שלב הגשת העבודות, שיתמודדו השנה בתחרות Effie Awards – תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי, המנוהלת ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) ובשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום.

מהנתונים עולה כי השנה יתמודדו בתחרות 71 מהלכים שיווקיים מ-20 משרדי פרסום ו-53 חברות מפרסמות.


משרד הפרסום שהגיש את מספר העבודות הגדול ביותר הוא McCann Erickson, שהגיש 15 עבודות של 9 מפרסמים ביניהם סלקום ישראל, אל על, המשביר לצרכן, חוגלה קימברלי ויונילוור ישראל.


משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי הגיש לתחרות 13 עבודות (לעומת 7 עבודות שנה שעברה) של 9 מפרסמים ביניהם שופרסל, בזק, פסגות, צ'מפיון מוטרורס מפעל הפיס ועזר מציון.


יהושע / TBWA הגישו 6 עבודות (לעומת 2 בשנה שעברה) של 6 מפרסמים ביניהם בנק דיסקונט, הנקל סוד ופרימור.


ראובני פרידן IPG הגישו 5 עבודות של 4 מפרסמים: טבע נאות, כללית, פרטנר תקשורת, וגלידות שטראוס.


שלמור אבנון עמיחי הגישו 4 עבודות של 3 מפרסמים: טמבור, קבוצת שטראוס וגלובס .

גם גלר נסיס הגישו 4 עבודות של 4 מפרסמים ביניהם עוף טוב, בנק אגוד ו- 012 סמייל. זרמון גולדמן הגישו 4 עבודות של 4 מפרסמים כגון
AIG וביג מרכזי קניות.


באומן בר ריבנאי הגישו 3 עבודות של 3 מפרסמים ביניהם בייגל ובייגל ומכבי שירותי בריאות. גיתם BBDO הגישו גם הם 3 עבודות של 3 מפרסמים ביניהם אסם וחוגלה קימברלי.


נ.י.ש שיווק והפקות הגישו שתי עבודות של משרד התמ"ת ומט"י והמטה למען נפגעי טרור ודרורי שלומי הגישו שתי עבודות של בנק יהב ועיתון ישראל היום.


בריקמן, אהרוני, 'גליקמן נטלר סמסונוב', צימט, בולטון, טריו, יורו ישראל, JWT, ופובליסיס-אריאלי הגישו עבודה אחת כל אחד של מפרסמים כגון מעבדות מטרנה, דואר ישראל, משרד התרבות והתיירות של טורקיה וצומת ספרים.


קוקה קולה ישראל הגישה עבודה אחת עבור השקת קוקה קולה ZERO.


העבודות השונות יתחרו ב-8 קטגוריות. בקטגוריית מוצרי צריכה לא-מזון הוגשו 6 עבודות. בקטגוריית מוצרי צריכה מזון הוגשו 10 עבודות. בקטגוריית מוצרי צריכה לא-מתכלים הוגשו 5 עבודות. בקטגוריית פיננסים, לימודים ושירותים הוגשו 10 עבודות. בקטגוריית תקשורת, מדיה ומיחשוב הוגשו 9 עבודות. בקטגוריית קמעונאות הוגשו 4 עבודות. בקטגוריית מגזרים (שנוספה לתחרות בשנה שעברה, מתוך מטרה לשלב בתחרות מהלכים שיווקיים הפונים לפלחי שוק ממוקדים), הוגשו 4 עבודות.


בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית הוגשו 10 עבודות – 7 עבודות של עמותות, ארגונים התנדבותיים, משרדי ממשלה, מלכ"רים ורשויות ציבוריות, ו- 3 עבודות בקטגוריה חדשה שנפתחה השנה של חברות מהמגזר העסקי אשר הובילו מהלכים של אחריות חברתית.


במסגרת תחרות ה-Effie נערכת תחרות Effie Platinum, שבה נבחנים המהלכים השיווקיים באפקטיביות לאורך זמן, אליה הוגשו 13 עבודות, מתוכן 4 ע"י אדלר חומסקי & ורשבסקי ו- 3 ע"י McCann Erickson.


מספר העבודות שהוגשו השנה לתחרות מהווה ירידה לעומת השנה שעברה, שבה הוגשו 79 עבודות מ-24 משרדי פרסום. בנוסף, יש לציין כי לפני שנתיים הוגשו לתחרות 52 בלבד כלומר תחרות האפי שומרת על רמה גבוהה של התעניינות והגשת עבודות .


כל העבודות יועלו לאתר במלואן ביום חמישי (26.3) – www.effie-hamil.co.il



פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "המשבר הכלכלי מחזק את חשיבות האפקטיביות של המהלכים השיווקיים והפרסומיים. לכן, אני רואה הישג בעובדה, שגם בשנה שבה המשק הישראלי מתמודד עם משבר כלכלי עמוק – הוגשו לתחרות 71 עבודות ממגוון גדול מאוד של תעשיות ותחומי פעילות שיווקית".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)