אורקל יוצאת בקמפיין פרסומי למיצוב Oracle ERP

אורקל ישראל, חברת הבת של הספקית הגדולה בעולם לתוכנות ניהול מידע ארגוניות, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסומי בהשקעה של 700 אלף שקלים. הקמפיין יוצא עם הסיסמא "מהפך בשוק ה-ERP – יותר חברות בוחרות בפתרון ה-ERP של אורקל" ויעלה בעיתונות היומית, העסקית והמקצועית ובאתרי האינטרנט המובילים.



אילן שפיגלמן, מנהל אגף השיווק, אורקל ישראל ציין כי "יותר ויותר חברות ישראליות בוחרות ב- Oracle ERP כפתרון ה-ERP לארגון שלהן. 6 מתוך 8 החברות הישראליות המובילות בנסד"ק המפעילות מערכת ERP בחרו בפתרון ERP של אורקל. הקמפיין שסיסמתו היא "מהפך בשוק ה- ERP" משקף את המצב בשוק".



הקמפיין פונה להנהלות ארגונים וחברות במשק הישראלי, בענפי הקמעונאות, הטלקום , התעשיה, הפיננסים וחברות סטארט-אפ ומדגיש את המהפך שחל במשק הישראלי בתחום ה-ERP – כ-30 חברות בחרו Oracle ERP בשנתיים האחרונות. את הקמפיין הפיקו משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי.



בתוך הקמפיין ישתלב קמפיין לקידום הכנס השנתי של אורקל לפתרונות ERP תחת הסיסמא "תוצאות שאפשר לראות" שמיתוגו נעשה על-ידי ריספקט ויעלה באתרים המובילים באינטרנט באמצעות אידיאולוג'יק.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)