לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש מאי 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: " דיאט קוקה קולה – מחיאות כפים – מה שעושה לו טוב" של פרסום דחף אחד. הפרסומת זכתה ב-69 נקודות – 30% עבור תרומה למותג ו-9% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "HOT – VOD אינסופי – קמפיין סרטים: תכנים משפיעים על החיים" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 52 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו- 22% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "עלית – ופל קטן-קטן – פליימוביל – פרידה/חבילה בדואר ההודי" , גם היא של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 44 נקודות – 11% עבור תרומה למותג ו-22% עבור קריאטיביות.