הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" באוקטובר: מזרחי טפחות – להעביר את דביר – הבעיה והמשפחה

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש אוקטובר 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "מזרחי טפחות – להעביר את דביר – הבעיה והמשפחה" של פרסום ראובני פרידן IPG. הפרסומת זכתה ב-102 נקודות – 32% עבור תרומה למותג ו-38% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "דואר ישראל – עוברים דירה עם אלי, מריאנו וחומי הכלב" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב, עם 41 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "HOT – הכוכבים חוגגים אצלך בבית", של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 39 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)