ביטוח ישיר מרחיבה את פריסת הפרסום של הפרסומת החדשה בכיכובו של בועז שרעבי. כחודש לאחר פתיחת פלטפורמת הוידיאו של YouTube עבור מפרסמים ישראלים, יעלה הקמפיין המדובר על גבי דף הבית ב- 23 בפברואר שם יוצג למשך 24 שעות.
עם כניסתו של הגולש לערוץ YouTube, יופיע בצד הפרסומת סרטון הקמפיין המוכר עם בועז שרעבי. הקלקה על הסרטון תביא להרחבת פריסתו על גבי המסך כולו. הקלקה נוספת על מסגרת הסרטון תאפשר לגולש לעבור לאתר הבית של ביטוח ישיר להמשך קבלת מידע ושירותים.
לדברי רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר, פלטפורמת הפרסום ב- YouTube הינה פלטפורמה חדשה, עדכנית המסמנת את הדור הבא של צריכת טלוויזיה. הצגת הפרסומת באתר הפונה לקהל מגוון ורחב הכולל מיליוני גולשים הצורכים סוגים שונים של תכנים תואם את אסטרטגיית השיווק של החברה. פלטפורמת הפרסום המוצעת ב- YouTube מחברת את התוכן שלנו עם הגולש לאו דווקא כסרטון פרסומת, אלה בסרטון משעשע בו צופים בשעות הפנאי.
אורן חפץ, ראש תחום פיננסים ב- Google ו- YouTube אמר: "רק לפני כחודש השקנו את הפלטפורמה של YouTube למפרסם הישראלי ואנו כבר מתמודדים עם ביקוש רב של חברות מובילות במשק מתחומי התקשורת, מוצרי הצריכה והפיננסים. המפרסמים מגלים עניין רב ביצירת קמפיינים פרסומיים בפורמטים חדשניים על גבי פלטפורמה זו. אני מברך את "ביטוח ישיר", שמנצלים את הפלטפורמה הזו במסגרת פעילות החברה להגיע לקהלי יעד מפולחים".