חברת הביטוח 9000000 משיקה השבוע שפה תקשורתית חדשה במסגרתה תעלה בסדרת פרסומות חדשות וייחודיות מסוגם בנוף הפרסום הישראלי. את הפרסומות ינחה משה אבגי, המגלם מנחה שעשועוני ריאליטי, אשר עוצר אנשים ברחוב ומציע להם מאות שקלים בתמורה למשימות ריאליטי מטורפות.
במקבץ הפרסומות הראשון שעלה השבוע, משתתפים אנשים שהסכימו לקפוץ לאקווריום מלא עד גדותיו בעמבה בתמורה ל- 400 ₪. סיסמת הקמפיין באמצעות קריין: אפשר לעשות הרבה דברים בשביל כסף, ואפשר פשוט לעזוב את הסוכן, לעבור לביטוח 9000000 – כך תוכלו לחסוך מאות שקלים ברכישת ביטוח מקיף לרכב, בלי לקפוץ לבריכת עמבה.
לדברי רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר, מדובר בפעם הראשונה בה עושים בארץ שימוש בהפקת משימות ריאליטי אמיתיות לטובת קמפיין פרסום. המטרה היא להראות איזה דברים מטורפים אנשים מוכנים לעשות בשביל לקבל את אותו סכום הכסף שהם היו חוסכים אם הם היו מוותרים על סוכן הביטוח ועובדים ל- 9000000.
עוד מוסיף סעד כי במקביל לשידור סדרת הפרסומות החדשות, נבקש מהחברים בערוץ הפייסבוק של 9000000 לדרג את המשימות וכן להציע רעיונות למשימות הבאות. בנוסף אנו מקימים ערוץ יו-טיוב בו יופיעו כל המשימות במלואן ללא עריכה. המטרה היא לייצר אווירת תוכנית ריאליטי מתמשכת תוך השתתפות הצופים והקהל. תרבות הצריכה משתנה ויחד איתה גם צריכת התוכן הפרסומי. אנו מרגישים צורך לקחת את הצופים ואת הלקוחות צעד אחד קדימה, לעורר בהם עניין ולרגש אותם, ואת זה עושים על ידי חשיבה מחוץ לקופסת הטלוויזיה.