AIG ישראל היא המפרסם הראשי של נבחרת ישראל בכדורגל

AIG ישראל, חברה לביטוח בע"מ חתמה אתמול (ד', 4.8.10) על חוזה מפרסם ראשי לנבחרת ישראל עם ספורטפייב והתאחדות הכדורגל. במסגרת ההסכם יופיע לוגו החברה על חולצות האימון של הנבחרת החל מקמפיין מוקדמות יורו 2012 וכן שטחי פרסום באצטדיון רמת גן במשחקי הבית של הנבחרת. היקפו הכספי של ההסכם מוערך ב 2.5 מיליון ₪.



"אנו גאים להיות המפרסם הראשי של נבחרת ישראל, המותג הכי ישראלי שקיים, המאגד ומחבר אליו את כל שכבות האוכלוסייה וכלל אוהדי הקבוצות השונות בארץ. האסטרטגיה השיווקית שלנו שמה דגש על חיבור של AIG כמותג חזק ומוביל בשוק המקומי, לישראליות, באמצעות מגוון פעילויות שונות. הענקת מעמד מפרסם ראשי מהווה נדבך חשוב במהלך זה", אמר אורי קליין, סמנכ"ל שיווק ומכירותAIG ישראל. "כל הצלחה של נבחרת ישראל מהווה גאווה לאומית לכולנו, ובשם כל עובדי AIG ישראל אני שולח לנבחרת איחולים לקראת הקמפיין הקרוב".



כמפרסמת ראשית, AIG תיזום ותקיים פעילויות שיווקיות וקידום מכירות ללקוחות החברה לצד פעילויות פנים ארגוניות, שיתמכו במהלך ויצרו חיבור והזדהות בין הלקוחות והעובדים לבין הנבחרת, במטרה ללוות אותה לכל הדרך, בכל קמפיין ומשחק בו תיקח חלק.



אבי לוזון יו"ר ההתאחדות הביע שביעות רצון ממהלך החיבור בין נבחרת ישראל ל- AIG מותג הביטוח החזק בישראל.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)