במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין חב' ברעם וחברת AVG לבגדי ילדים, תעלה קולקציית האביב קיץ 2007 של החברה על 3 קירות של 'ברעם' המצויים בגשר גני התערוכה, המסגר ואיילון / לה גרדיה.
היקף העסקה למשך חודשיים עומד על 100,000 דולר והקירות עליהם יתנוססו הילדים של אביגדור יהיו בהיקף כולל של 400 מ"ר ובהיקף חשיפה יומית של 2 מיליון איש.
מ'ברעם' נמסר כי קיר איילון השלום לה גרדיה הנו בגודל של כ- 220 מ' פונה לכיוון איילון וזוכה לחשיפה יומית של 600,000 איש מדי יום. קיר המסגר/ החשמונאים, בצומת הרחובות המסגר / החשמונאים/ דרך מנחם בגין, בגודל 105 מ', וזוכה לחשיפה של 250,000 איש מדי יום. גשר גני
התערוכה בשדרות רוקח כ- 32 מ"ר.
ל'ברעם' נתח שוק של כ-80% מפעילות הפרסום ע"ג קירות ופיגומים בישראל. החברה משווקת פרסום ע"ג כ-20 קירות באזור המרכז.