אתר חיפוש העסקים b144 מרחיב את שירותיו ומציע מהיום מגוון חידושים בלעדיים ומתקדמים בתחומי המפות, עומסי תנועה, מסלולי תחבורה ציבורית ושירותי תוכן נוספים.
כאמור, תחום המפות עבר שדרוג משמעותי, הן בוויזואליות שלו והן מבחינת השירות עצמו. מעכשיו, ניתן לצפות בתצלום האוויר האיכותי ביותר הקיים על גבי האינטרנט וחד פי כמה מתצלומי אויר הקיימים באתרי מפות אחרים בישראל. לצורך המחשה הצפייה בתצלומי האוויר באתר b144 ניתנת ברזולוציה של 25 סנטימטר, זאת לעומת רזולוציה של 2 מטר הנהוגה כיום בשוק ובאתרים מתחרים.
בנוסף יוכלו הגולשים למצוא מסלולי תחבורה ציבורית לכתובת כלשהי שחיפשו ומידע על עומסי תנועה בדרך. בנוסף, לראשונה ניתן לצפות בתצוגת קווי מתאר של מבנים ספציפיים. פונקציה זו כוללת למעלה ממיליון מבנים בישראל, כאשר מעכשיו ניתן לראות בעת ההתמקדות על הכתובת את המיקום והצורה המדויקים של המבנה. חשוב לציין כי לגבי כל חיפוש של בית עסק או כתובת פרטית ניתן לקבל מידע רלוונטי כמו מסלול נסיעה, מסלול תחבורה ציבורית (קווי אוטובוס, רכבת או רכבת קלה), כאשר המסלול המוצע לגולש מתחשב בלוחות הזמנים של התחבורה הציבורית, ועסקים ונקודות עניין המקיפים את הכתובת המבוקשת, למשל גני ילדים, בתי קפה, מסעדות, מרכזי קניות, תרבות, תחבורה ציבורית ועוד.
כמו כן, אתר b144 המשודרג מספק לגולשים גם שירותי תוכן וערך מוסף, זאת מעבר לחיפוש עסקים. לשם כך, בזק החלה בשיתוף פעולה עם פורטל הבריאות "אינפומד", המספק תוכן מקיף בתחום הרפואה ברשת, ומאפשר חיפוש רופאים על פי התמחות, מידע על ניתוחים, בדיקות ומחלות.
שירות חדש נוסף שמציעה בזק, הוא האפשרות לצפייה ודירוג בתי עסק על ידי גולשים. מהיום ניתן לדרג את בתי העסק על גבי האתר ואף לציין התרשמות על בסיס ניסיון. כזכור, לאחרונה השיקה בזק שירות משלים בתחום המלצות ודירוגי העסק, באמצעות מנוע חברתי לחיפוש עסקים בפייסבוק, המאפשר לגולש בפייסבוק לאתר עסקים התואמים את העדפותיו האישיות וכן לבחור עסקים על פי המלצות חברים.
יוסי זיגמון, מנהל אגף שירותים ומוצרים בבזק, "שדרגנו את הביצועים של אתר b144, מה שבא לידי ביטוי בשיפורי נראות הכוללים רזולוציית שיא בצבעוניות ייחודית, מהירות ושירותים חדשים, זאת במטרה לשפר את חווית המשתמש והבלטת מידע רלוונטי ללקוח על גבי המפות. שדרגנו את תשתית השרתים, תוך כדי מעבר לדור האחרון והמתקדם ביותר של טכנולוגית המיפוי הקיימת היום".
בתוך כך, יוצאת בזק בקמפיין תחת הכותרת, "תוכן שעוזר לך לבחור", באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי. הקמפיין יוצג באמצעות מספר מערכונים היתוליים בהם עושה בזק שימוש באמירה הנוסטלגית "מה אני נראה לך 144". הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט ויימשך כשבועיים.