השבוע הושק אתר חדש בישראל www.hida.co.il , אתר חידמיצר – אתר הנשען על מאגר ענק ופתוח של אלפי חידות ישראל בכל תחום ולכל גולש. על ההשקה התקשורתית אחראית BBDO SOHO, היחידה לטיפול בתקציבים קטנים ובינוניים מבית גיתם.
חידמיצר בע"מ הוקמה בפברואר 2006 מתוך "רצון אמיתי להשיק באינטרנט הישראלי אתר מקורי, כמיזם תוכן חדשני וייחודי". "מטרת האתר", אומרים בחידמיצר, "לספק הנאה, ידע, העשרה, חינוך, בידור ולהקנות ערכים תרבותיים ישראלים באמצעים יצירתיים ואינטראקטיביים, תוך שילוב חידות מתגמלות המגרות את הדמיון ומרחיבות את הידע".
מגיתם נמסר כי עלות קמפיין ההשקה כ-150,000$ וכי "למפרסמים באתר, ניתנת הזדמנות לפגוש את לקוחותיהם הפוטנציאלים תוך תפירת החליפה המתאימה לקהל היעד שלו ולבצע פעילויות שיווקיות מקוריות תוך הגברת המעורבות וחיכוך אינטנסיבי בין הגולשים לבין מסריו של המפרסם".