BBDO SOHO – משרד הפרסום ללקוחות קטנים ובינוניים של גיתם/BBDO מסכם את 2008 עם עליה של 36%

BBDO SOHO, החברה המתמחה בטיפול בתקציבים S/M מבית גיתם,BBDO/ מסכמת את שנת 2008 עם עליה של 36% .



"העלייה בהכנסות נובעת משתי סיבות עיקריות" אומרת עדי כהן סברוב מנכ"ל BBDO SOHO "הראשונה הרחבת נתח לקוח והשנייה הינה הצטרפותם של לקוחות שבעבר לא העלו על דעתם כי משרד פרסום מהמובילים בארץ יוכל להבין את צרכיהם ולטפל בהם והיום באמצעות הסוהו הם נהנים מטיפול של אנשי המקצוע המנוסים ביותר בתחום, מהבנה שיווקית ותקשורתית רחבה ומרמת קריאטיביות גבוהה. כל זאת מבלי לוותר על יחס אישי ומעורבות הנהלה, אשר מאפיינים משרדים קטנים יותר".



בשנת 2007 הכנסות הסוהו הגיעו לכ 22M ש"ח מיליון ₪ כאשר בשנת 2008 צמחו לכ 30M מיליון ₪ (על פי מחירון יפעת מחירים ריאלים). כמו כן, חל שינוי בתמהיל המדיה וניתן לראות גידול בנתח הפרסום בטלוויזיה שעלה ב 7%, גם בקרב לקוחות קטנים יחסית. בשנת 2008 51% מתקציב הפרסום הושקע בטלוויזיה בעוד שבשנה קודמת הוא עמד על 44%.



"בשנת 2008 הצלחנו לייצר עבור לקוחותינו חשיפה רחבה במאסס מדיה, באמצעות כניסה לטלוויזיה: שימוש בתוכן שיווקי וחסויות" מסבירה סברוב " ע"י כך אפשרנו ללקוח שעד כה לא חשב שיוכל לפרסם במדיה הטלוויזיונית להגיע לחשיפה לה זוכים המפרסמים הגדולים, כמו כן הצלחנו לייצר בולטות ממוקדת ורלוונטית לקהלי מטרה באמצעות שימוש באמצעי תקשורת ממוקדים כדוגמת גרילה וקד"ם"



בין התקציבים שהצטרפו השנה לחברה אולגובס, מצמן ומרוץ, מוטקה וויתניה. לאחרונה הצטרף למשרד גם "עד 120 " – רשת מרכזי מגורים יוקרתיים לאוכלוסייה מבוגרת. BBDO SOHO תהיה אחראית על האסטרטגיה התקשורתית למותג עד 120. במסגרת התהליך האסטרטגי BBDO SOHO תהיה אמונה על תדמית המותג וביצוע תהליך מיתוג מחודש הכולל עיצוב מחדש של הלוגו ויצירת שפה תקשורתית אחידה ומזוהה. בנוסף יתבצע קמפיין תקשורתי חדש אשר יופיע באמצעי המדיה השונים.



BBDO SOHO הינה חברת בת המהווה חלק מגיתם BBDO. החברה הוקמה בשנת 2006 על מנת לתת מענה ללקוחות S/M

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)