חברת Benefit Technologies, המתמחה בעיצוב ואספקת מענה IT מקיף ומקצועי לארגונים, החלה בשבועות האחרונים קמפיין שיווק חדש להחדרת מוצרי בישראל, זאת לאחר מינויה כמשווקת ארגונית לכל קווי מוצרי החברה לשוק האנטרפרייז ויצרני ה- OEM.
היקף הקמפיין מוערך בכ- 50,000 דולר.
קמפיין החדרת מוצרי Fujitsu-Siemens כולל דיוור ישיר באינטרנט ובדואר לקהילת מנהלי מערכות מידע בארגונים הגדולים בישראל, פרסום מודעות במדיה מקצועית וכלכלית.
כמו כן צפוי להתקיים אירוע מיוחד למנמ"רים, בו ישתתף נציג בכיר מחברת Fujitsu-Siemens. אירוע זה ילווה במפגשים 1:1 בין מקבלי החלטות בארגונים והנציג הבכיר.
לדברי איל טיטינגר ורן פייט, מנכ"לים משותפים של BenefIT Technologies, "הקמפיין הנוכחי מהווה המשך ישיר לקמפיין מיתוג השם החדש של החברה, איתו יצאנו לאחרונה, וממשיך את אותה שפה פרסומית אחידה, זאת לאור העובדה שאנו רואים בנציגות זו מתן BenefIT אמיתי ללקוחותינו הקיימים והפוטנציאלים".
משרד פרסום: אורנה שומן – פרוייקטים בשיווק
עיצוב: דלית קציר
BenefIT Technologies הוקמה בשנת 2003 על-ידי איל טיטינגר, רן פייט ובני יוסיפוף – שלושתם בעלי ניסיון וותק בתחומי ה- IT בישראל. החברה, הפועלת בתחום שוק החומרה ומשרתת בו ארגוני היי-טק מהגדולים בישראל, מייצגת את Qlogic – יצרנית מובילה של פתרונות בתחום ה- SAN (רשתות אחסון), המפשטת את תהליך האחסון המרושת ליצרני OEM, משווקים ומשלבי מערכות. לאחרונה, קיבלה BenefIT Technologies נציגויות נוספות של החברות הבאות: חברת התוכנה NSI Software עם פתרון התוכנה המלא להגנה על נתונים Double-Take; חברת FilesX המספקת פתרונות גיבוי ושיחזור Backup to Disk; וחברת PacketLight Networks, מספקת סל פתרונות תשתית לתמסורת של שירותי אחסון מעל מגוון סוגי רשתות החל מרוחב סרט של 2Mbs ועד 2.5Gbs. כמו כן הוקמה, חברת הבת BenefIT Applications, שבראשה תעמוד כמנכ"לית לאה אשכנזי, ותעסוק בייעוץ, יישום, הטמעה אינטגרציה ושרות למערכות ניהול ארגוני: ERP, CRM, BI, BPM.