Cal תשיק מחר מהלך פרסומי חדש למוצרי האשראי המבוסס על "רצונות אנושיים"

מחר בערב (ד') תחל חברת האשראי Cal בקמפיין בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה שהינו חלק מתהליך מיצוב אותו עוברת החברה. המטרה: "להמשיך ולבסס את Cal כמובילת מהפכת האשראי החוץ בנקאי".



מהחברה נמסר כי הקמפיין החדש, והשפה התקשורתית העדכנית שבאה עימו נוגעים בצדדים הרגשיים של הרצון ליותר וביכולת לממשו כאן ועכשיו בזכות החזון והכלים של Cal . עוד נמסר כי עם השקת הקמפיין, Cal רעננה את השפה התקשורתית שלה, באופן השומר על הנכסים הקיימים כמו הלוגו והצבעוניות, בסיסמה המופיעה בצמוד ללוגו של Cal נעשה שינוי קטן אך משמעותי, והיא כיום "לרצות יותר".



לדברי ארז פז, סמנכ"ל השיווק של Cal: "השפה התקשורתית של Cal עסקה עד היום בחינוך שוק – שמה דגש על המוצר ותכונותיו, הערכים והתועלות שלו לצרכן, קלות השימוש במוצר והזמינות שלו. המוצרים המרכזיים: הלוואות אקספרס, כרטיסים מעוצבים, אקטיב, והמרות חו"ל – כל מוצר דרש הסברים רבים והיה צורך לטפל בו באופן ממוקד ושונה כדי להבהיר לצרכן את המהות שלו. המוצרים היו בחזית ו- Cal תפסה מקום משני יותר אל מול הלקוח. מהיום חיבור המוצרים למותג הכללי ברור יותר, השפה יוצאת מהרצון האנושי – והמוצרים ותכונותיהם הם המענה לאותו רצון.



עוד הוסיף פז כי "עכשיו כשהלקוחות כבר לוקחים כמובן מאליו את השימוש באשראי החוץ בנקאי, אנחנו יכולים לחזק את האמירה שלנו כמותג המאפשר ללקוח לממש את הרצונות שלו, ולהתחבר אליו רגשית במקום בו הוא רוצה יותר."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)