רשת האופנה לנשים cassidi עולה בקמפיין פרסום לקולקציית חורף 2008 בהשקעה של כחצי מיליון דולר. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו, כולל שילוט חוצות ומשחק אינטראקטיבי באינטרנט.
מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין עולה תחת המסר WOMEN BY CASSIDI ומעלה קווים לדמותה של האשה על פי קסידי- אשה פוסט פמיניסטית, עצמאית, חזקה ושוויונית, ועם זאת מטופחת וסקסית. עוד נמסר כי "לצורך חידוד המסר, שאבה הרשת השראה לקמפיין מסרטי ג'יימס בונד, בטוויסט קל אך משמעותי – האשה היא ה"ג'יימס בונד" החדש- דעתנית, חזקה ומובילה, וכן מטופחת ומושכת."
לרשת קסידי שתי חנויות בבולגריה הנמצאות בשליטת החברה בשיתוף גורם מקומי, לאחרונה התרחבה הרשת למולדביה, וחתמה על הסכם עם זכיין מקומי, כאשר בשלב ראשון ייפתחו שלוש חנויות במדינה. בנוסף, מקיימת הרשת מגעים עם זכיינים מקומיים לפתיחת רשת חנויות בארצות הברית, רוסיה, אוקראינה ורומניה.