CASTRO בחרה ב "פרויקט מסלול", כפעילות תוכן שיווקי מרכזית לשנת 2009

תוכנית הריאליטי המצליחה בעולם "פרויקט מסלול", תעלה לראשונה בישראל בגרסתה הישראלית בקיץ 2009, על ידי "רשת" בערוץ 2. את התוכנית תנחה הדוגמנית המובילה הישראלית שירז טל, אשר תכנס לנעליה של הטופ מודל העולמית היידי קלום, מנחת הגירסה האמריקאית.



חברת קסטרו תהיה נותנת החסות הראשית לתוכנית "פרוייקט מסלול" בישראל, ובמסגרת זו תעניק תמיכה שוטפת למעצבים הצעירים המתמודדים לאורך כל העונה בתחומי הסטיילינג, האביזרים ובאמצעים נוספים.



יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של קסטרו: "פרויקט מסלול בישראל שמה במרכז הבמה את עיצוב האופנה הישראלי ואת חשיפת וקידום המעצבים הצעירים המבטיחים שפועלים כאן. תוכן זה משתלב היטב עם האסטרטגיה השיווקית של קסטרו, כמותג בעל מורשת רבת שנים של הובלת שוק האופנה בישראל, ועם ערכי המותג".


לדבריה "קסטרו מציעה עיצוב מקורי מכאן, באמצעות מעצבי הבית – כולם צעירים מצטיינים בוגרי שנקר, ואנו גאים ליצור חיבור עם תוכנית האופנה המצליחה ביותר בעולם, המגיעה לראשונה לישראל, חיבור שנותן ביטוי נוסף לתמיכתנו בעיצוב האופנה ובמעצבים צעירים ישראליים בפרט"



עוד מוסיפה קרני כי: "שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי במהלך כל העונה של פרויקט מסלול באמצעים שונים".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)