חברת ClickWise המתמחה בפרסום ושיווק אתרי אינטרנט במנועי חיפוש, זכתה בתקציבי הקידום באינטרנט של מספר חברות בהן: פורטל כלכליסט, מגדל שוקי הון, xForex, Comverse, ואחרים.
לדברי רון פיק מנכ"ל משותף בחברה, בשנה האחרונה חלה צמיחה חדה בהיקפי הפרסום של חברות במנועי חיפוש, כאשר גוגל מהווה כיותר מ-80% מהחיפושים בישראל ומעל -10% אחוזים מנתח השוק של הפרסום המקוון מסך שוק הפרסום בישראל.
העלייה החדה מוסברת ברמת המדידות של מנועי חיפוש המאפשרת למפרסם לדעת בדיוק מהי עלות של הבאת כל ליד לאתר האינטרנט שלו, ומהי עלות הבאת לקוח. ניהול לידים, מוסיף רון פיק הוא קטליזטור מרכזי להבאת תנועה ולהפיכת אתר האינטרנט למכשיר מכירתי המאפשר מיקוד ופילוח מדוייק של קהלי יעד, הפעלה אינטראקטיבית של אותו קהל באמצעות דיוור ישיר והנעה לפעולה, וכל זאת בעלות תועלת זולה יחסית לאמצעי שייווק מסורתיים.
לדבריו, כ– 3.5 מיליון ישראלים גולשים באינטרנט, והערכה היא כי כ– % 85 מהתנועה לאתרי האינטרנט מקורה במנועי חיפוש. בארה"ב כ- % 40 מסך הפרסום באינטרנט מופנה לפרסום במנועי חיפוש והוא עומד כ- 4 מיליארד דולר בשנה ואילו בארץ התחום נמצא עדיין במצב בתולי שכן סך עוגת הפרסום באינטרנט מגיעה לכ- 48 מיליון דולר ורק % 6 ממנה מופנים לפרסום במנועי חיפוש.
חברת "קליק וויז", בבעלות רון פיק, גיא אפרתי ויעל לב ארי נוסדה בשנת 2005. החברה פיתחה מערכת המאפשרת למפרסם לקבל מקסימום תנועה לאתר במינימום עלות, ומבצעת איסוף וניתוב של הפניות למחלקת השיווק והמכירות של הלקוח.
כתובת אתר החברה: www.clickwise.co.il