רשת האופנה Crazy Line עולה בשלט פרסום דו צדדי בבניין אגד הישן בכביש איילון לתקופה של 70 ימים ובעלות של כ- 1,000,000 שקלים. קרייזי ליין, הגדילה את תקציב הפרסום ב – 25% בהשוואה לקיץ אשתקד ומשקיעה 5 מיליון שקלים בקמפיין הפרסום לקיץ 2006 (באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון – קשר בראל), מתוכם 500,000 דולר בקמפיין שלטי חוצות בכיכובה של הדוגמנית שירז טל תחת הסיסמא "יותר אישה מאי פעם" .
השלט יעלה באמצעות חברת המדיה "אדרי מדיה גרופ" על גבי קיר בניין אגד, הנמצא בדרך פתח תקווה ופונה לנתיבי איילון. השלט שיעטוף את שני קירות הבניין הודפס במשך שבוע ימים, יואר באמצעות עשרות פנסים ומשקלו למעלה מטון, לשם הצבות גוייסו שלושה מנופים וחמישי אנשי סנפלינג.
לדברי ערן לוין, סמנכ"ל שיווק קרייזי ליין, "היתרון בקמפיין שילוט חוצות מתבטא בנוכחות ובולטות במקומות מרכזיים ברחבי הארץ, הצגת מסרים וחיזוק התדמית האופנתית של הרשת. לדברי לוין העונה הגדילה הרשת את תקציב הפרסום ב – 25% והחליטה להשקיע בתמהיל פרסום הכולל טלוויזיה ושלטי חוצות הפזורים בכל הארץ ובבניינים בצמתים מרכזיות בחיפה ובתל אביב.