במסגרת הטיפול תנהל GoLinks את פעילויות הפרסום והניטור בכל מנועי החיפוש הבולטים בישראל ביניהם: גוגל, וואלה, מרלין, נטקס אינדקס נענע ועוד. התקציב השנתי הכולל מוערך בכשני מיליון ₪. חברת השיווק באינטרנט , GoLinks Internet Marketing תטפל בכל תקציב השיווק במנועי החיפוש של המסלול האקדמי המכללה למינהל. במסגרת הטיפול תנהל GoLinks את פעילויות הפרסום והניטור בכל מנועי החיפוש הבולטים בישראל ביניהם: גוגל, וואלה, מרלין, נטקס אינדקס נענע ועוד.. . . בנוסף על כך נבחרה חברת GoLinks לטפל בתקציב הקידום האורגני של אתר המסלול האקדמי המכללה למנהל: www.colman.ac.il מאשה דשקוב מנהלת האונליין של המסלול האקדמי המכללה למנהל: "כמובילי שוק ואחרי ניסיון מצטבר של כשלוש שנים בתחום, הבנו שיש לפעול בצורה חדשנית מול מנועי החיפוש . מלבד גוגל יש עוד מנועים ואינדקסים חשובים אשר מביאים לנו תוצאות . יחד עם זאת אותם מקורות תנועה דורשים ניהול ממוקד . ההיקפים הגדלים והולכים של פניות שאנו מקבלים ממנועי החיפוש הביאו אותנו למסקנה שעלינו לבחור גוף אחד שינהל את כל פעילות השיווק והמכירות שלנו במנועי החיפוש והאינדקסים. " אדיר רגב, מנכ"לInternet Marketing GoLinks אומר כי דווקא בתקופה הנוכחית, אנחנו רואים יותר לקוחות המסיטים תקציבים לערוצי שיווק מדידים תוך שימת דגש על שיפור מתמיד של הפעילויות בערוצים אלה. כיום, הדרישה של הלקוחות היא לשיפור קבוע לכל אורך שלבי הפעילות באינטרנט, החל משיפור המסרים השיווקיים ויחס ההקלקות על באנרים / מודעות טקסט, דרך שיפור של עמודי הנחיתה והיכולת שלהם למשוך את הגולשים פנימה – לתוך האתר, ועד לשיפור של נתיב הגלישה שעובר הגולש, עד להפיכתו ללקוח בפועל". GoLinks Internet Marketing עוסקת בשיווק וקידום אתרים, ניטור וניתוח תנועת גולשים, שיפור ממשקי משתמש, אפיון וניהול אתרים משנת 2005 ומעסיקה 12 עובדים על בסיס קבוע ומספר זהה של פרילנסרים. לחברה כ- 25 לקוחות בארץ ובחו"ל ביניהם: מלונות דן, מכון ויצמן למדע, קבוצת שלמה, לוח ידיעות אחרונות, מפה, מטרנה, ג'וב אינפו, נטוויז'ן, שיא גל מועדון היאכטות, אדמה מוצרים אורגנים, טרווליסט ועוד.