IKEA עולה היום (ראשון 22.10) בקמפיין טלוויזיה המכריז על חגיגת מכירות שבועיות שתימשך 10 שבועות, בדיבובו של השחקן אורי גוטליב. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אזימוט למשך 10 שבועות, בערוצים 2, 10 9, בפריסת מדיה ממוקדת לסופי שבוע.
מידי שבוע יעלה סרט אחר אשר יחשוף מוצרי מחלקה מסוימת המוצעים במחירים מיוחדים למשך שבוע אחד. כך, צפויה לקהל הצופים שרשרת הפתעות חדשות מידי שבוע.
בסרטים מתוארת סיטואציה, המתרחשת על סט הצילומים, בה המוצרים השבועיים מגוללים תפקיד של כוכבי קולנוע שבדיים מפורסמים, המתחרים במחירים האטרקטיביים על התפקיד הראשי.