KIA ישראל רכשה את זכויות השידור של פרסומת הסופרבול

הפרסומות השונות והמושקעות ששודרו בערב הסופרבול האחרון זכו לשבחים רבים ועוררו עניין בכל רחבי העולם. כעת החליטה טלקאר, יבואנית רכבי KIA לישראל, למנף את הצלחת פרסומת ההשקה של דגם
ה-
KIA פורטה המחודש בערב הסופרבול, והיא יוצאת בקמפיין השקה ישראלי, באמצעות הפרסומת המקורית מערב הסופרבול. היקף הקמפיין, אשר יעלה בטלוויזיה ביום שלישי ה-9.4.13 למשך כשבועיים, מוערך בכ-2 מיליון ש"ח.


תשדיר הפרסומת שודר לראשונה בערב הסופרבול האמריקאי השנה, בו צפו כ-109 מיליון צופים. במרכז התשדיר עומדת מיס ארצות הברית לשנת 2011, אליסיה קמפנלה, המככבת כרובוטית מפתה (hotrob) המגנה בחירוף נפש על דגם הפורטה החדש, תחת המסר Respect the Tech. עלות הפקתו ושידורו של התשדיר בערב הסופרבול מוערכת בכ-5 מיליון $. התשדיר שכה עד כה למיליוני צפיות ב- youtube. תשדיר הפרסומות המקורי, שאורכו כ-40 שניות, יעבור עריכה והתאמה לקהל הישראלי.


לינק לצפייה בתשדיר המקורי: https://www.youtube.com/watch?v=emhtp2prOxQ

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)