בטקס חגיגי הוכרזו הזוכים בתחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי, ה- Effie Awards, של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל. בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מזון זכתה חברת חוגלה קימברלי על המהלך Huggies Jeans – השקת חיתול הג'ינס הראשון בעולם של משרד הפרסום McCann Erickson. בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מתכלים זכתה חברת לקסוס ישראל על המהלך החדרת המותג לקסוס לשוק רכבי היוקרה בישראל של פובליסיס אריאלי. בקטגוריית מוצרי צריכה – מזון זכתה חברת סלטי צבר על המהלך צבר חומוס של ניהאד הירדני – שוברים מחדש את שיאי האותנטיות של משרד הפרסום McCann Erickson; בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית זכה קמפיין משפחת החטופים על המהלך שנה לחטיפה: רתימת התקשורת הישראלית למאמץ להשבת החטופים הביתה של משרד הפרסום Y&R Interactive מקבוצת שלמור אבנון עמיחי; בקטגוריית פיננסים, לימודים ושירותים זכה בנק דיסקונט + דיסקונט משכנתאות על המהלך משכנתא מסובסדת של משרד הפרסום יהושע TBWA; בקטגוריית תקשורת, מדיה, הייטק ומחשוב (כולל אינטרנט) זכתה חברת פרטנר תקשורת על המהלך orange "בול בשבילך" של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. בקטגוריית מגזרים, שנוספה השנה לתחרות, זכתה חברת חוגלה קימברלי על המהלך השקת Kotex Young של משרד הפרסום McCann Erickson. בקטגוריית אפי פלטינום, עבור הישגים לאורך זמן, זכתה חברת פז חברת נפט בע"מ על המהלך רשת חנויות נוחות yellow של משרד הפרסום McCann Erickson; בפרס ה- Grand Effie, אלוף האלופים, מהלך השיווק והפרסום של השנה זכתה חברת חוגלה קימברלי על המהלך השקת Kotex Young של משרד הפרסום McCann Erickson. פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "המרכז הישראלי לניהול מברך את כל הזוכים בתחרות. תחרות ה- Effie Awards הצליחה למצב את עצמה כאחד המותגים המקצועיים והמובילים ביותר בעולם השיווק והפרסום. השותפות שבין המפרסמים והפרסומאים מוכיחה את עצמה משנה לשנה, ומצליחה לתת ביטוי לאסטרטגיית השיווק ולפן הקריאטיבי. הגידול הדרמטי השנה במספר המהלכים השיווקים שהוגשו לתחרות מצביע על ההעצמה במרכזיותו של השיווק בעולם העסקי, זאת לצד התמקצעות החברות המשווקות וחברות הפרסום. מזה מספר חודשים אנו פועלים מול הנהלת אפי העולמית על צרופה של ישראל לתחרות האירופאית הצלחתו של המהלך תתרום גם לרמת הפעילות השיווקית בארץ וגם לתחרות האירופאית". בטקס, בהנחיית טלי מורנו, השתתפו למעלה מ- 400 אנשים, מבכירי תעשיית הפרסומאים והמפרסמים. עופרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס ויו"ר הוועדה המארגנת ופנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל נשאו דברים בכנס. מנכ"לים ויו"רים בכירים במשק הישראלי הגישו את הפרסים לזוכים.