שלום מוליוב, מנכ"ל חברת אדידס הודיע היום על העלאת קמפיין, לראשונה בקריאייטיב מקומי, לנעל החדשה מדגם ה- Bounce.
בימים אלו עולה אדידס בקמפיין רחב היקף לקידום נעלי ה- BOUNCE. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יעלה ב- 7/4/08 על גבי שילוט חוצות ומודעות בעיתונים, בהיקף כספי של כמיליון שקל.
זוהי הפעם הראשונה בעולם בה אדידס עולה עם קמפיין המבוסס על קריאטיב מקומי. עד כה פרסמה החברה קמפיינים זהים לאלו אשר מתפרסמים ברחבי העולם. הקמפיין ימשיך את הקו והשפה הייחודית של אדידס העולמית עם התאמה לקהל המקומי.
סוכנות הפרסום TBWA מנהלת את תקציב הפרסום העולמי של אדידס ואחראית לפתרונות הקריאטיביים בכל העולם. ההחלטה לעלות בקמפיין מקומי, יוצאת דופן בהתנהלות של אדידס ונובעת מהקשר ההדוק ומשביעות הרצון מפעילות הסניף הישראלי – יהושעTBWA.
BOUNCE –הינו דגם נעליים ייחודי לאדידס, אשר כולל סוליה עשויה מיחידות גומי קשיח ואלסטי שיודעות להתאים את עצמן לתנועת הרגל ולאפשר שימוש נכון של האנרגית הרגל בכל צעד כדי לתת תנופה קדימה בכל צעד. את נעלי הבאונס ניתן למצוא ברשת חנויות אדידס וברשתות וחנויות הספורט המובילות בארץ, יוניטד ספורט, דיוטי פרי ספורט, מגה ספורט, ורטהימר ספורט ועוד.
קרדיטים:
לקוח:
מנכ"ל – שלום מוליוב
מנהלת פרסום: שיבולת עבודי
משרד:
סמנכ"ל קריאטיב: איתי הרמן
מנהל קריאטיב: שחר פילר
ארטדיירקטור: מיקי תורג'מן
קופירייטר: שחר גבע
סמנכ"ל לקוחות: אלה גולדשטיין וולף
סופרוויזר: ארז ברכץ
תקציבאית: עינת דז'יגן
פלנינג: ליאור עופר