Müller froop עולה בקמפיין חסויות בערוצי הטלוויזיה של ערוץ הספורט ובאתר האינטרנט של הערוץ למשך חמישה חודשים. מדובר במהלך חדשני בו פונה Müller באמצעות Müller froop , לקהל של גברים, אוהבי ספורט, ומציעה להם ליהנות מעולמות היוגורט המעולה שלה.
אבישי יוסמן מנהל מותג Müller בישראל:"בחרנו לחבר את שקופיות החסות שלנו לענפי ספורט איכותיים, דוגמת טניס וכדורגל אירופאי, מתוך ראיה שבאמצעותם ניתן יהיה לספר לקהלים חדשים על האלטרנטיבה שמציעה להם מולר". הקמפיין, שיעלה בסוף חודש ינואר 2009, ישלב חסויות של Müller froop בתכנים שנבחרו במיוחד עבור מולר בשיתוף עם אנשי התוכן והשיווק של ערוץ הספורט ושל חברת Carat Media One.
במקביל לחסויות, תעלה מולר גם בקמפיין סרטונים באתר האינטרנט של הערוץ. הסרטונים יופיעו במהלך השידורים הישירים של משחקי מכבי תל אביב ביורוליג בשלב ה-TOP 16.
קריאיטיב חסויות וסרטונים יהושע TBWA