קמפיין טלויזיוני ראשון של ד"ר פישר בכיכובה של יעל אבקסיס עומד לעלות סמוך לערב פסח לתוסף התזונה החדש "אופטיסייף".
"אופטיסייף" הינו התכשיר הראשון של תשלובת ד"ר פישר אותו תקדם יעל אבקסיס, שנבחרה להוביל את מסעות הפרסום של החברה לשלוש השנים הקרובות, בתמורה ל-600 אלף דולר.
הקמפיין, בתקציב של למעלה ממליון וחצי ₪, באמצעות משרד הפרסום "זרמוון גולדמן", יעלה למשך 3 שבועות תחת הסיסמא: "בעולם קוראים לזה אנטי אייג'ינג, אצלנו – ד"ר פישר" וידגיש את חשיבות השימוש במולטי ויטמינים עם התבגרותנו, או כפי שיעל אבקסיס אומרת בסרטון:" פתאום את תופסת שאת כבר לא בת 20…".