"האיטלקיה שבך": מורן אטיאס פרזנטורית "ינית לנג'רי"

"ינית לנג'רי", המשווקת את מותג היוקרה בתחום ההלבשה התחתונה "בוניטה דה מס" לרשתות וחנויות אופנת הלבשה תחתונה יוקרתיות החליטה לאמץ את הדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס כפרזנטורית המותג.



לדברי גולן בן דוד , סמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום אשל שיבר: " הווי החיים של מורן אטיאס זהה לערכי המותג של בוניטה דה מס בכל הרבדים: אופנה מקצועית, איטליין אפיל כובש, סקס אפיל נשי חזק, ונשיות בטוחה וכריזמטית.




הקמפיין אשר יצולם באיטליה יעלה באמצעות הטלוויזיה, עיתונות ורשתות ההלבשה התחתונה המובחרות בתקציב של חצי מיליון דולר על ידי פרסום אשל שיבר תחת ההבטחה הפרסומית "בוניטה דה מס האיטלקייה שבך" .


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)