"הדיה" מעלה קמפיין בנקודות המכירה לפרויקט "הישרדות" מבית P&G

"הישרדות" מעתה לא רק בטלוויזיה. בימים אלו ניתן לראות את "הישרדות" בקמפיין פרסומי רחב היקף בנקודות המכירה השונות- רשתות מזון מאורגנות, רשתות פארם, רשת 4 ושוק פרטי.



חברת הדיה פרסה בתחילת מרץ, אמצעי נראות ושילוט המתקשרים מבצע רחב על מגוון מוצרי P&G בקנייה של 3 מוצרים השתתפות בהגרלה בה יוכלו המשתתפים לזכות בפרסים יקרי ערך המשתנים מרשת לרשת.



אמצעי הנראות מגוונים וכוללים צגי הדיה ופסי מדף לקטגוריות, כרזות אוויר, עמודי נראות לתצוגות ומדבקות רצפה ברשת סופר פארם.



הקמפיין יושק בהשקעה של כחצי מליון ש"ח



מטרת הקמפיין: ליצור בולטות מירבית בנקודת המכירה לקמפיין הכולל של המבצע.



"הדיה" אחראית על 85% מכלל הקמפיינים בישראל, שהם 1,000 קמפיינים בשנה. ל"הדיה" מערך זיכיונות למכירת שטחי הפרסום וניהול המדיה ברשתות השיווק, המזון ,הפארם, הדלק, הבנקים, והאופנה המובילות בישראל.



אתר החברה: WWW.HEIDIA.CO.IL

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)