"וולוו", השקיעה כמיליון ומאתיים חמישים אלף שקל בהפקת קטלוג המכוניות החדש של המותג


חברת מאיר, יבואנית מותגי הרכב היוקרתיים "וולוו" ו"יגואר" השקיעה כמיליון ומאתיים חמישים אלף שקל בהשקת קטלוג המכוניות החדש של מותג הרכב "וולוו".



הקטלוג החדש מכיל פירוט מלא של כל דגמי החברה, החל מדגמי הכביש וכלה בדגמי השטח, והוא כולל גם את דגמי המכוניות שטרם הושקו רשמית בישראל: ה-S80 החדשה, ה- C30 וה- C70. דגמים אלו מתוכננים להגיע לארץ החל מנובמבר הקרוב.



הקו העיצובי המוביל את הקטלוג בא לתת דגש על היות המותג רכב מוביל בתחומי הבטיחות והקדמה הטכנולוגית, זאת מבלי לוותר על ערך המשפחתיות. בין הדפים משובצים תצלומים של ילדים בסיטואציות שונות לצד רכבי המותג השונים.



הקטלוג החדש צורף לכל מנויי "הארץ", "גלובס" וה"ג'רוזלם פוסט". על ההפקה אחראי משרד הפרסום "מקאן אריקסון".



אבנר קז, מנהל אגף וולוו:"הקטלוג החדש הוא יריית הפתיחה של 'וולוו' בכל הקשור להשקות רכבי המותג ברבעון הקרוב".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)