ממשאל אוגוסט 2007 שערך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים בישראל, עלה כי בשלושת המקומות הראשונים של תחרות "1 בחודש" של האיגוד זכו סלקום, אורנג' וויזה כ.א.ל
מכון המחקר "מותגים" שבחן את הנתונים סיכם את נקודות הזכייה:
במקום הראשון זכתה סלקום עם "סלקום על השנייה – יש לך שנייה?"
באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
סלקום זכתה ב-52 נקודות – 18% עבור תרומה למותג, ו-16% עבור קריאטיביות.
במקום השני זכתה אורנג' עם "אורנג' GPS – התברברנו – יציאת מצריים" באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.
אורנג' זכתה ב-38 נקודות – 12% עבור תרומה למותג, ו-14% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי זכתה ויזה כ.א.ל עם "ויזה כ.א.ל – נקודות – שי אביבי", באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס LB.
טמבור זכתה ב-36 נקודות – 10% עבור תרומה למותג, ו-16% עבור קריאטיביות.
"ללין – יעל בר-זהר Take a Laline Moment", באמצעות משרד הפרסום זרמון אף היא זכתה ב-36 נקודות שכולן עבור התרומה למותג – 18%.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X2 + אחוז הקריאטיביות).
הזוכים הנוספים לפי סדר הופעתם בניקוד:
מקום פרסומת תורמת למותג קריאטיבית ניקוד משוקלל
1. סלקום על השנייה – "יש לך שנייה?" 18% 16% 52
2. אורנג' GPS – "התברברנו" – יציאת מצריים 12% 14% 38
3. ויזה כ.א.ל – נקודות – שי אביבי 10% 16% 36
ללין – Take a Laline Moment 18% — 36
4. HOT VOD – האביר 8% 18% 34
5. אורנג' בול בשבילך – תעריפים אישיים 10% 6% 26
6. ACE – פתרונות שמכסים – מירי בוהדנה 6% 8% 20
סובארו 3B – רכב נבנה מאותיות עפות 6% 8% 20
7. 012 – קיציס והבלונדינית 4% 8% 16
8. אישי ישיר – סליחה – במקום כתובת אש 2% 4% 8
פלאפון family fun – משפחה בלונה פארק 4% — 8
9. פלאפון שדרוגים – מוכרים מחכים להסתערות 2% 2% 6